I hope you know //

Master of This Blog

Welcome ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats/anon are not allowed. Thank you :)
Leave your footprint here !

Entry | About | Stuff |

Chat Section

Put your cbox code here

Credit Section

Template: Izz Yan
Others:
Pleaseee last time :'(
 Asalamualaikum , sebenarnyaaa malas nk update segala bagai tapi tak tahu nk cerita dekat sapa :'( . Hmm , serba salah nk share story tapi mesti jugak cerita ...  Ya alaah tolong la bagi kebahagiaan pada aku , aku penat kalau hari-hari mengeluarkan air mata nie . aku bosan kalau hari-hari kene maki dengan dieee :( aku tahu aku senang dipermainkan , lantak la aku da tak kesah pasal tuh . tapi aku penat ya allah .. sekarang die nak buad ape buad laaa , aku redhaaa je . awak selalu cakap yang awak nak saya paham perasaan awak , tapi awak ? tak penah pikir perasaan sayaa . awak kalau nak mara saya awak cakap main lepas jee . awak tak tahu ape yg saya rasaa . ada satu hari tuh yang awak mara sangat dekat saya sampaikan awak off phone lama :( saya hari-hari menagis , saya menagis teruk mase tu sebab nk pujok awak , sampai saya tertido :( sampai ibu tegur dalam satu minggu 2hari je saya sekola , hari lain saya ponteng sebab tk daya nk sekola :( padahal saya da nk exam . sayaaa tak hirau pun time tuh sebok pikir awak . tuhh maknenya saya sayang awak sesangat :( awak jugak cakap awak tk nk tinggal kan sayaa , tapi awak selalu buad saya macam niee . tkpee saya tahu hati lelaki lain , saya cuba paham keadaan awak :') kalau awak rasa saya nie menyusah kan awak , awak boley biarkan saya sesorang . nanty awak boley tengok saya menagis hari-hari , tak makan hari-hari , tak mandi , tk sekola . awak nk tengok cegituu kan ? kalau hari-hari macam tuh boley gileeee :) hahah , best je awak tengok nanty . hmm , k la malas nk type pepanjang :) ape-ape pun , saya perlu dihormati :D , K asalamulaikum :*

                                                              Loveyou a million years :*






                 


Older Post | Newer Post

<


Mine;
Name : Your Name Here
Famous as : Yout Short Name
Age : Your Age
Born at : Malaysia
Stay : Where you stay ?
Hobbies : What your hobby ?

Likes;
Kpop
Eat
Sleep
Chocolate
One Direction
Watch Kdrama
Singing
Online

Hates;
Anons
Copycays
Spammers
Annoyed person
Kpop haters
Rippers

Replace with your own profile here :)